A downloadable Baldi modu for Windows


Yardımcılar :

Yuukrp Animations 

Tablook

Bwaflix (Bwashows)

Özel Teşekkürler : 

Eren

Ahmet Kaan


Eren'in Discord sunucusunda destekler 






Buda Eren'in kendi modu oynanışı





Download

Download
Eren Babuş Modu.rar 50 MB

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

abi bu rar dosyası nasıl yükleyeceğiz?

WINRAR uygulamasını indirip, dosyayı açabilirsiniz.

Winrar' ım var ama rar dosyası işe yararmı? 

Elbette

çok iyiiii

mükemel

Mod cok guzel olmus :D

 

burak knk gördüm arkadaşmışız dc de but ben değiştirdi hesap gene eren le biyer açsana oofculluk3#1536 jıgılı

kabul et :)

merhaba ben bu moda giremedim neden benim bilgisayarım HP 

BURAK ABİ EREN AB

(+1)

Lütfen android yap burak pls

(+1)

knk sana yardım edebilirmiyim mod yaparken decompile falan yapabilirim playtime sesi fln öyle işte

Abilerim bir şey söyliyeçem ben şimdi indirdim ama rar dosyası oldu için oynuyamıyorum oynamam için zip dosyası yapar mısınız nutfen oynamak istiyom.(●'◡'●)       ^_^

winrar indirsen daha güzel olmaz mı şuan çok meşgulüm yakında bomba gibi modlar gelecek ^^

Android içinde yaparmisiniz?

Deleted 308 days ago

Android için mod yapımı yok

tm abi erospuya selam soyle

Aleyküm Selam

Emulator indir